Nederland is een prima vakantieland

Nederland is een prima vakantieland (Gesloten voor reacties)

Patricia 12.04.2007 11:35
De stelling van de dag op Telegraaf.nl is :
Nederland is een prima vakantieland, ze hebben de onderstaande stelling:

Nederlandse campinghouders en bungalowparken verwachten dat de zomer van 2007 toeristisch gezien een topper wordt. Zelden zijn de boekingen voor een vakantie in Nederland zo vroeg en in zo groten getale op gang gekomen als dit jaar. Nederland is dit jaar meer dan ooit vakantieland, ook voor de Nederlanders.

Misschien voor de bezoekers van Nederland-camping.nl leuk om aan mee te doen!

http://www.telegraaf.nl/uwtelegraaf/watuzegt/60577331/Nederland_is_een_prima_vakantieland.html?p=4,1

Geplaatst door: Linda 14.04.2007 19:26
Helemaal mee eens maar toch ...

Omdat wij al een aantal jaar achter elkaar slecht weer hadden, ( weggespoeld te zijn en periodes van 10 dagen regen achter elkaar) besloten we vorig jaar voor het eerst naar Frankrijk te gaan
voor de temperatuur geweldig hoewel het een eind rijden was

maar voor de gezelligheid... kan Frankrijk niet aan Nederland tippen.

Gezellig de grasvelden , waar rondom de caravans en tenten staan.
De gezellige avonden met elkaar ons kent ons
De activiteiten binnen en buiten de camping, animatie voor kinderen is in Frankrijk zeer matig en de kinderen spreken de taal niet.

Dus al met al Nederland is fantastisch en al zou het weer net zo stabiel zijn dan in Frankrijk wist ik waar ik de komende jaren bleef.

Grt Linda

Geplaatst door: Henny 21.04.2007 00:13
Ivm diverse omstandigheden zijn wij vorig jaar in Nederland gebleven. Gelukkig hadden we goed weer en we hebben genoten. Met een uurtje waren we weer thuis heerlijk. Niet die ellelange reis (alhoewel dat ook wel iets had)We gaan dit jaar naar Schoorl.Heerlijk fietsen en wandelen en vooral dat fietsen mis ik in het buitenland wel. Dan merk je pas echt dat nederland een fietsland is. Vond het in frankrijk vaak doodeng langs de weg , waar men vaak veel te hard reed.Maar ik denk dat we over een aantal jaren toch wel weer naar het buitenland gaan. Maar er is in nederland nog genoeg mooie plekjes te ontdekken