Hemelvaart

Hemelvaart (Gesloten voor reacties)

Monique 09.05.2007 10:48
Wie gaan er ook kamperen met de Hemelvaart en wat vinden jullie van de weersvooruitzichten? Als het zo blijft gaan jullie dan gewoon of zijn er ook mensen die dan thuisblijven? Vorig jaar hebben we het ook al niet erg getroffen met de Hemelvaart............ik ben benieuwd naar jullie reacties.

arnold 09.05.2007 12:26
als het weer niet beter wordt blijven we thuis. Anders naar Olst of Berg en Dal

Patricia 09.05.2007 12:56
Wij hebben ook geboekt op de Molenhof. Gaan volgende week woensdag weg. Wij zijn ook aan het twijfelen wat het punt is om thuis te blijven.
Als er echt dagen regen en koude voorspelt wordt dan denk ik dat we niet gaan. We hebben een arrangement t/m pinksteren.
Maar ik hoop dat het toch echt weer opknapt hoor. Want we hebben er heel erg zin in!

Geplaatst door: Monique 09.05.2007 13:15
Wij hebben ook al geboekt, wij gaan naar de Berenkuil in Grolloo. Dat is misschien nog wel het grootste probleem: de plaats is al betaald. Vorig jaar hadden wij ons eigenlijk voorgenomen om niet boeken maar het weer eerst af te wachten maar we dachten: ach zo slecht als vorig jaar kan bijna niet...............

Geplaatst door: Hans 09.05.2007 16:02
MIsschien kennen jullie deze site al, maar misschien ook niet.

Klik op Nederland en je ziet de voorspelling voor de eerstkomende 12 dagen.

http://www.lachainemeteo.com/monde.php?langue=fr&num_continent=5&nom_continent=Europe

Saskia 09.05.2007 19:28
Leuke site Hans! Ik heb even gekeken naar de voorspelling voor de komende 12 dagen, maar het ziet er naar uit dat het vanaf Hemelvaart weer langzaam beter wordt. Van mij hoeven de temperaturen niet zo hoog te zijn, maar het moet zeker droog zijn. Anders gaan wij niet weg (gelukkig hebben we de afgelopen 4 weekenden al heerlijk gecampeerd!

Patricia 10.05.2007 14:49
Hans, bedankt voor deze link.
Het wordt wel beter, maar 14 graden in een tent blijft aan de frisse kant. Het kan natuurlijk nog alle kanten op met het weer in Nederland.
Maar we zijn wel aan het nadenken wat nu het punt is om thuis te blijven!

Geplaatst door: petra 11.05.2007 12:01
Wij wilden dit weekend (11-13 mei) onze nieuwe tent gaan uitproberen in de Ardennen, camping Chalet Weekend in Stoumont. Maar vanwege de weersvoorspellingen zien we hier toch maar van af.

Geplaatst door: Tukker 12.05.2007 22:24
En dan besluit je om thuis te blijven en dan schijnt de zon met af en toe een bui en temperaturen rond de 18.19 graden. Dan heb je zaterdag al spijt dat je niet gegaan bent maar dan is het al te laat om alsnog te gaan.
Weersvoorspellingen zijn voor Hemelvaart en volgende dagen best goed en het is pas half mei. We zijn in april teveel verwend

nollie 12.05.2007 23:52
kijk uit voordat je beslist niet te gaan
wij kijken altijd op
http://wwwa.accuweather.com
we vinden de prognoses over het algemeen heel betrouwbaar
voor het aanstaande lange weekend ziet het er al weer beter uit
wij gaan in ieder geval!

Patricia 13.05.2007 13:12
Ziet er idd ook mooi uit dat Accuweather.
Wij zijn ook nog steeds aan het twijfelen wel of niet gaan, en wanneer.
S nachts is het toch nog maar 5 graden, en dat is best fris. Nu willen we het wel proberen, want we kijken er erg naar uit.
Hebben wel een kacheltje gekocht nu voor de ergste kou.
Het blijft twijfelen...helaas!

Monique 13.05.2007 15:03
Ik heb ook even gekeken op AccuWeather.com, leuke site! Het ziet er naar uit dat het best nog een mooi hemelvaart weekend wordt. Wij hebben al besloten wel gewoon te gaan hoor, de caravan staat al voor de deur en zijn al bezig met pakken. Wij hebben er ook naar uitgekeken, heerlijk lekker even weg.

Patricia 14.05.2007 11:16
Hemelvaart wordt wel slecht en vooral koud, iets van 11 graden. Dat is ons toch te koud voor in de tent.
Misschien dat we dan vrijdags pas gaan. Is wel jammer van de reservering natuurlijk.

Geplaatst door: bernadette 21.05.2007 18:48
Wij hebben genoten van het mooie weer. We zijn donderdagochtend met miezerregen thuis vertrokken. Eenmaal op de camping was het droog. Én de zon kwam door. Alleen 's nachts wat regen gehad. Wij zijn dus lekker bijgekleurd.
Het was veel mooier weer als dat er voorspeld was.

Geplaatst door: ® patriess 21.05.2007 19:45
Wij zijn uiteindelijk donderdagochtend vertrokken naar de camping. Die nacht was het erg koud, alles in de koelkast was bevroren. Maar wat is het een schitterend weekend geworden. We zijn allemaal lekker bruin geworden. Donderdagavond gaan we snel weer terug!

Monique 21.05.2007 22:31
Wij zijn ook gegaan, het zijn inderdaad heerlijke dagen geweest, hebben echt genoten. Op naar de volgende vakantie.

Geplaatst door: nollie 23.05.2007 12:31
Wij zijn ook geweest, heerlijk!