Camping voor Pubers in Limburg waar ze ook aansluiting vinden

Camping voor Pubers in Limburg waar ze ook aansluiting vinden (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: zuutje 03.06.2007 15:17
Ik ben op zoek naar een leuke camping voor mijn puberdochter. De meeste campings zien er leuk uit, maar is er ook werkelijk wat te doen voor pubers. Laatst op Prinsenmeer geweest, mooie camping maar helaas kenden veel kinderen elkaar al en vond ze daardoor geen aansluiting.

Liefs een camping in ZuidLimburg met een binnenzwembad.

Alvast bedankt.

Geplaatst door: bibi 03.06.2007 19:23
camping de leisterd in roggel is misschien wel iets. Wij hebben daar vorig jaar gestaan, na een week in zeeland waar mijn dochter ook geen aansluiting bij het vaste publiek kreeg was ze hier helemaal op haar plaats. je heb er veel toeristen plaatsen dus afwisselend publiek. er is een mooi binnen zwembad met glijbanen en een buiten golfslagbad. ook disco enz. En een overdekt binnen centrum waar je lekker op het terras kan zitten bij slecht weer.

zuutje 03.06.2007 21:33
Bibi, bedankt. De Leisterd leek mij ook een erg leuke camping. Ik las alleen op een ander forum dat er daar veel gestolen wordt. Heb jij daar ervaring mee.
Is er ook avondanimatie voor pubers en volwassenen?

bibi 04.06.2007 14:35
Wij hebben geen vervelende ervaring met gestolen dingen. In de avond is er bv. bingo, film, disco, er is een midgetgolf baan. een sportcentrum.Soms komen er ook kraampjes met van alles, sieraden enz. Het dorp roggel is dichtbij met de fiets max 10 min.Kan ook lopend. je kan daar ook naar de grotere supermarkt(op de camping is hij ook goed)toen wij er waren was er een hele grote braderie met van alles. Ook zijn er een paar terrasjes in het dorp. Wat ook leuk is voor de jeugd(en u zelf) naar roemond Het outlet center.is een half uurtje rijden met de auto. ook is er op wat verdere afstand een oude ruine (kasteel)langs de maas vonden wij wel leuk om te zien.

Geplaatst door: Corin@ 04.06.2007 22:48
Misschien is camping Ter Spegelt in Eersel iets voor jullie. Wij zijn hier in de zomervakantie van 2005 drie weken geweest. Onze kinderen van 12 en 16 wilde zo graag nog een keer terug, dus zijn we afgelopen meivakantie weer een week geweest! Ze hebben zich weer uitstekend vermaakt! Kijk hier maar eens: http://www.nederland-camping.nl/campinginformatie.asp?CampingID=558135

Geplaatst door: zuutje 04.06.2007 23:48
Bibi, dat stelt me weer gerust, wellicht gaan wel er dit jaar eens een kijkje nemen.
Bedankt voor je reactie.

Corina, Ter Spegelt ziet er ook heel leuk uit, bedankt.