skateboarden

skateboarden (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: Irene 13.10.2007 18:52
Voor mijn zoon zoek ik een camping vanwaar hij kan skateboarden, dus waar voorzieningen zijn als een halfpipe of skateramp of funbox. Dit bij voorkeur op de camping of in de nabijheid gelegen, zodat hij op eigen gelegenheid vooruit kan.

Geplaatst door: weymer.edink@wanadoo.nl 14.10.2007 21:00
Op de RCN camping De Schotsman is een skatebordbaan. Geen idee hoe of wat. Wij zoeken een campng direkt aan het strand en dit net alleen uit de folder gehaald.

Geplaatst door: daphne 14.10.2007 22:40
camping Leukermeer in Well (Limburg) heeft een halfpipe.

Als het niet persé in Nederland hoeft te zijn is camping Aufenfeld in Oostenrijk een geweldige camping voor skaters, daar is een skatepark aanwezig.

Gr. Daphne

Mary 03.02.2011 19:59
Camping Noordduinen in Katwijk heeft een skatebaan direct naast de camping.
Deze camping ligt ook aan het strand.

Irene 03.02.2011 20:33
Wat leuk dat er nog reacties komen! Inmiddels is mijn zoon 18 en nog steeds helemaal gek van skateboarden. Momenteel is hij voor een wedstrijd naar Zweden.

Geplaatst door: daphne 03.02.2011 20:59
Hoi Irene,

mijn zoon is inmiddels 21, bijna 22, en doet het ook nog steeds. In de zomer van 2010 zijn we op weg naar Kroatië toch maar weer een week op camping Aufenfeld neergestreken waar hij zich weer heeft uit kunnen leven. Verder is hij vrijwel ieder weekend in Eindhoven bij Aerea 51 te vinden.
Maar ik begrijp dat jouw zoon dit nu professioneel doet?

Irene 04.02.2011 17:09
Dan moeten ze elkaar zeker kennen, want Tim is daar ook ieder weekend. Hoe heet jouw zoon? Je mag me ook mailen via het envelopje, dit heeft weinig meer met dit topic van doen.