voorseizoensplek 2008

voorseizoensplek 2008 (Gesloten voor reacties)

mevr. Rietveld 23.10.2007 13:56
Het lijkt zo simpel, maar dat is het niet meer. Wij zoeken een camping met overdekt zwembad en waar we de hond mee naar toe mogen nemen. Om en nabij een ½ uurtje rijden van Amersfoort (Gelderland, Utrecht of Flevoland).
Deze combinatie heb ik nog nauwelijks gezien, op een paar na, maar dan betaal je al gauw 800,00 tot 1.110,00 en dat vind ik weer belachelijk veel voor een voorseizoen.
Dus wie weet nog een leuke camping, die aan mijn eisen voldoet, heb bijna alle sites al gezien volgens mij, dus uw hulp is van harte welkom.
Bedankt.

mevr. Rietveld.

Saskia 23.10.2007 18:56
Heeft u al gezocht op www.eurocampings.net? Daar kan je zoeken op land en met de voorziening die je wilt (bijvoorbeeld binnenzwembad). Dan krijg je alle camping met binnenzwembad op provincie gesorteerd.
Helaas zelf geen ervaring met campings met binnenzwembad. Onze kinderen gaan niet meer mee, dus we hebben geen zwembad meer nodig.

anke 23.10.2007 20:22
Kijk eens op camping de Paalberg in Ermelo ziet er mooi uit.

Geplaatst door: Ine 23.10.2007 22:02

christine 30.10.2007 10:56
wij staan al jaren op de Riviera Camping in Biddinghuizen.Ligt aan het Veluwemeer, dichtbij Elburg.Overdekt zwembad en nog meer faciliteiten.
Bevalt ons erg goed.
Op bepaalde plekken mogen honden en voor een voorseizoen betalen we zo rond de 550 denk ik, maar dat kun je natuurlijk opzoeken. succes, christine

Geplaatst door: mevr. Rietveld 30.10.2007 14:28
Hallo Christine,

bedankt voor je reactie, we zijn er toevallig vorige week geweest, maar ze zitten al vol en hebben al een lange wachtlijst, dus voor aankomend jaar is het nog zoeken...

Bedankt.

Familie Benjamins 13.11.2007 10:56
Kijk eens op Jungle avonturencamping, wij zijn hier al eens geweest en is een superleuke camping voor gezinnen met kinderen van 0-12 jaar. Voorseizoenplaats € 800.0- inclusief.