info over beachresort kamperland

info over beachresort kamperland (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: ivan 28.10.2007 15:25
ga met kerstmis en nieuwjaar naar beachresort kamperland in zeeland,
met de caravan en 3 kids .
kan me iemand iets over deze camping vertellen is de eerste keer dat ik naar die camping ga.
met vriendelijke groeten ivan.

Geplaatst door: ivonne 31.10.2007 11:30
Tja, we zijn daar wel eens een weekend geweest.
Grote, dure luxe camping met navenant publiek en kampeer materieel. Mentaliteit van deel van de mensen laat te wensen over: ïk heb er toch voor betaald dat ik .... vies mag achterlaten", "hond mag best loslopen"ed. Leuk zwembad, parkeren aan zee: voor wandeling: betalen (ik geloof niet in de winter.

Geplaatst door: Hetty 02.11.2007 14:58
Wij hebben daar ook een jaar gekapeerd met oud en nieuw. Het is ons prima bevallen. Alleen het was een grote modderpoel. Het was toen een heel zachte winter met veel regen vooral in die periode. Er waren wel gratis pallets te verkrijgen, als die er nog waren. Toilet gebouw lekker warm. De sfeer op de camping was goed en gesellig. Veel mensen hadden een versierd boompje met lichtje buiten staan of een verl. kerstman/ sneeupop of slangverlichting ergens ophangen. Normaal vind ik zoites vreselijk allemaal maar nu bracht het gewoon een heel leuke kerstsfeer. Wij hebben ons toen ingeschreven voor de oud/nieuwjaarsparty en het was heel gezellig. Om 12.00 is er vuurwerk op de camping en op het strand wordt een groot kampvuur aangestoken. Zwembad is heerlijk.Veel plezier

Caravanner 03.11.2007 12:40
Wij hebben met de herfst op de roompot gestaan.
2 personen en 2 pubers.
Wij stonden aan een pad tussen receptie en het subtropisch zwemparadijs.
Voordeel: Vlakbij sanitair, zwembad, kinderspeelplaats enzo, winkel en restaurant gedeelte. Ook om te wandelen liepen we zo naar het water toe.
Sommige plekken lopen nogal schuin af, plekken schelen ook in grote. wij stonden achter op een laantje. Wij hebben niet geboekt voor deze operiode zijn op de bonnefooi hier heen gegaan. Plek genoeg om uit te kiezen, we konden dus een plek nemen die wij wilden. Het kan er best waaien, ook al liggen de meeste plekken beschut. Bij zelf uitzoeken kan je met zon, wind en regen reken houden hoe je gaat staan. Ook waren we met 2 auto's en naast deze kampeerterreinen was ook voldoende parkeer gelegenheid. Bij de laantjes is het krap parkeren, auto mag niet naast caravan of tent.
Foto van onze plek: http://www.caravanalbum.nl/displayimage.php?album=30&pos=9
Wij hebben ons en ook onze zoons prima vermaakt, vooral het zwembad vlak naast je caravan voor een week was ideaal voor de kinderen. In de omgeving is Veere een leuk stadje om te bezoeken.