Camping Tempelhof Callanstoog

Camping Tempelhof Callanstoog (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: Corin@ 18.11.2007 20:24
Heeft iemand ervaring met deze camping m.b.t. 13 en 17 jarigen???
Zijn er veel leeftijdsgenoten? Hoe zijn de campingplaatsen?

Jelzie 18.11.2007 21:53
Jammer he dat er zo weinig over te vinden is over Tempelhof. Bij ons staat ie ook in het lijstje, wij hebben een zoon van 10. Wij gaan voor het eerst kamperen met een caravan, weet niet wat we moeten verwachten van de wind bij een camping aan zee?

Geplaatst door: Corin@ 21.11.2007 11:32
Is er nooit iemand op deze camping geweest???

Geplaatst door: Patricia (webmaster) 21.11.2007 13:28
Het is een concurrent , maar omdat er niemand reageerd hier dan toch de link.

zoover.nl/nederland/noord_holland/callantsoog/tempelhof/camping

En als je er geweest bent ook even je reactie hier achterlaten voor toekomstige kampeerders.

Alvast bedankt!

Christine 22.11.2007 12:21
Hoi, wij hebben kennissen die al jaren de zomervakanties doorbrengen op Tempelhof in Callantsoog. Zij hebben 3 zonen die nu ongeveer 20, 17 en 14 jaar zijn.
Het bevalt hun en de jongens erg goed, en dat moet ook wel als je er al jaren terugkomt lijkt mij.

Geplaatst door: Corin@ 24.11.2007 13:33
Kijk, dat is nou service, verwijzen naar een collega-site!
Bedankt alvast voor de reacties! Wij zijn van plan binnenkort er naar toe te rijden en dan zelf maar eens een kijkje te nemen.

Tukker 12.12.2007 23:03
Op Tempelhof hebben we nog nooit gestaan maar we wandelen er wel vaak langs en voor de jeugd lijkt het me een erg goede camping met groot zwembad en veel activiteiten. Aan de overkant van het weggetje is een voetbalkooi en zijn er andere sport-spelfaciliteiten.Op de plaatsenb kijk je verzorgd op. Camping ligt ook op fietsafstand van zee en daar zijn prachtige stranden.

Geplaatst door: Jelzie 13.12.2007 16:09
Tukker toevallig heb ik straks de site weer nagekeken van Tempelhof, denk wel dat onze keus daar opvalt, het valt me alleen op dat er nog weinig geboekt is voor het hoogseizoen. Ik las pas ergens dat er veel duitse toeristen komen, maar ik neem aan toch ook veel Nederlandse, weet jij dat toevallig?

Geplaatst door: Corin@ 16.12.2007 19:23
Wij zijn vandaag even gaan kijken op Tempelhof. Viel ons wat tegen. Volgens de site hebben de plaatsen water afvoer. Maar wij hebben dit op de plaatsen niet gevonden. De camping ligt met de comfortplaatsen aan de doorgaande weg.

Wij zijn ook nog op camping Callassande in Groote Keeten gaan kijken. Deze camping kwam iets vriendelijker over. De plaatsen waren over het algemeen ook iets groter. En geen doorgaande weg aan de camping. Deze camping had voor ons eerder de voorkeur.

We zijn er alleen nog niet uit. Ook even Ter Spegelt in Eersel nog gemaild.(daar zijn we al twee keer geweest en de kinderen willen er zo weer terug) Dus even afwachten.

Jelzie 16.12.2007 23:28
Oh jee aan een doorgaande weg is niet gunstig nee. Ter Spegelt zijn wij voor jaren terug geweest in een stacaravan, inderdaad een hele mooie camping. Wij dachten er van de week uit te zijn en voor Tempelhof te kiezen, maar nu zijn we sinds 2 dagen weer ernstig aan het twijfelen over Luxemburg, tussen camping Birkelt of Fuussekaul. Luxemburg trekt ons toch ook wel aan. Ach ja we hebben nog even.

Geplaatst door: Corin@ 19.12.2007 10:23
Dat is toevallig1 Wij hebbben afgelopen week voor meivakantie Camping Fuussekaul geboekt. Wij twijfelden tussen Birkelt en Fuussekaul. Omdat er van Birkelt hier en daar toch wat mindere berichten staan, en wij jaren geleden al eens op Fuussekaul geweest zijn, hebben wij hiervoor gekozen.
Tja, wij zijn nu ook weer op zoek naar een andere camping voor Nederland.

Geplaatst door: Jelzie 19.12.2007 12:06
D`s echt toevallig ja, nu weet ik niet meer wat Fuussekaul ons tegenhield, hebben die nou geen overdekt zwembad, was dat het?
We hebben nog niks geboekt, gisteren campings in Limburg gevonden, camping Oriental en camping Cottesserhoeve, lijkt me ook een hele mooie streek om op vakantie te gaan, dichtbij Maastricht en Valkenburg ook vanalles te doen in d eomgeveing, op Oriental lijken me de velden ook heel mooi.

Geplaatst door: Corin@ 19.12.2007 22:23
Camping Fuussekaul heeft idd geen overdekt zwembad. Maar voor de meivakantie vonden onze kinderen dat geen bezwaar. Limburg is zeker een mooie streek. Twee jaar geleden, de meivakantie op camping Gulperberg gestaan, een terrassencamping. Heel mooi uitzicht over "klein zwitserland". Voor onze kinderen was er echter weinig te doen, wel voor hele kleine kinderen.

irene 03.01.2008 19:19
Leuke camping voor gezinnen met kinderen in alle leeftijden. Recreatieprogramma is verdeeld in knutselen en sporten en in twee leeftijdscategroieen nl. tot 12 jaar en 12 jaar en ouder. Zeker aan te raden.

Geplaatst door: Jelzie 06.01.2008 14:48
Corin,

de comfortplaatsen liggen toch niet aan de doorgaande weg als ik zo op de plattegrond kijk?
Irene weet jij zo wat de leukste plekken zijn? Er is nog steeds niet veel geboekt op deze camping voor het hoogseizoen, toch trekt de camping me nog stees.
Corin hebben jullie inmiddels geboek?

Geplaatst door: Corin@ 06.01.2008 15:42
Wij hebben bij de grote comfortplaatsen gekeken, lichtblauw op de plattegrond. De weg rechts daarvan is de doorgaande weg. Je hoort de auto's goed op de camping.
Helaas hebben wij nog niets gevonden. We hebben wel een paar campings, maar toch willen wij eerst gaan kijken.
Groetjes,
Corina

Geplaatst door: Jelzie 06.01.2008 18:48
Oh ok Corina nu snap ik hem pas, ik dacht dat je de hoofdweg buiten de camping bedoelde, die grenst volgens mij aan de kleinere plaatsen. De grootste comfortplaatsen zitten ook allemaal vol, verder is er nog plek genoeg.

Geplaatst door: Corin@ 20.01.2008 14:11
We zijn eruit! We gaan naar Camping Groede in Groede,Zeeuws Vlaanderen. Vorige week een kijkje genomen en deze camping heeft onze voorkeur gekregen. De kinderen vonden het niet erg dat er geen zwembad op de camping was, de zee is aan de overkant van weg!!