camping d'olde lantschap

camping d'olde lantschap (Gesloten voor reacties)

Edith 17.02.2008 18:26
Wie heeft er ervaring met camping d'Olde lantschap in Drenthe.
Er staan geen meningen op de site vermeld...dus graag jullie ervaringen.
Wij willen er van de zomer naar toe met 2 volwassene en een dochter van 14 jaar.

Geplaatst door: ® eik-meer 02.03.2008 15:43
Hallo,

Wij hebben ervaring bij d'Olde landschap in het voorseizoen (hemelvaart 2007). Wij (gezin met 1 kleine van 3 jaar) vonden dit een hele mooie camping, vooral omdat het in een gebied ligt dat uitermate geschikt is voor wandelingen, huifkartochten, of om heerlijk te fietsen. Van het zewmbad moet je je niet teveel voorstellen, want dat is een heel klein ding(net een kas). Wel is er naast de camping een heel groot recreatie terrein, met een grote zwemplas, waarin een eiland zit met een groot piratenfort. Tevens zit er ook nog een visvijver naast. De camping is erg netjes, mooi plaatsen, en de vaste pseizoensplaatsen worden op aparte velden gezet, waardoor je niet op een doodstil veld staat als toerist. De toiletgebouwen zijn erg mooi, en ook erg schoon. Een nadeel bij één van de toiletgebouwen vond ik dat er erg weinig gelegenheid was voor afwassen, en dat er bijna geen druk stond op de warmwaterkraan(een halfvolle emmer duurde zomaar een kwartier).Voor de kids zijn er diverse speelgelegenheden die overal over het terrein staan verspred.
Ik hoop dat u hier genoeg aan heeft, en ik vind het een absolute aanrader!!
Wij komen er zeker nog een keertje terug!
Groet Dennis Eikelhof