reserveringskosten

reserveringskosten (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: herja 20.04.2009 19:48
Omdat we met 3 caravans 1 week-end in juli op een camping willen staan hebben we gereserveerd. En we mogen per plek € 12 res.kosten betalen.
M.i. moet de campingbaas juist blij zijn dat we ons nu al aanmelden en zo zijn inkomsten zekerstellen. Dit zou dus een korting i.p.v. extra kosten moeten zijn.
Ik denk dan ook dat er meer gereserveerd wordt als er vroegboekkorting wordt gegeven. Zo ontstaat er een win-win situatie of denk ik teveel via m'n eigen portemonnee?

Geplaatst door: mar 21.04.2009 13:50
Dan reserveer je niet en ga je er op de bonnefooi naartoe!

Geplaatst door: ans 21.04.2009 14:54
Het is toch zo dat er per resevering een bedrag voor betaald moet worden.
Toch niet per hoeveel(plaatsen) je wil. Ik boek ook weleens meerdere tegelijk maar heb dit niet mee gemaakt. Misschien een regelement van hun.

asterix 21.04.2009 19:48
ik zou niet moeilijk doen...het blijft over de totaalsom fictief en...bij aankomst kun je ook nog onderhandelen

Geplaatst door: herja 22.04.2009 12:44
Hoezo fictief en onderhandelen?
8 april via internet reserveren, 14 april bevestiging thuis en binnen 14 dagen betalen 84,60 12 voor 3 nachten.
En het gaat niet om het totaalbedrag maar wel om het principe.
Mijn stelling is dat vroeg reserveerders korting moeten krijgen ipv toeslag. De camping eigenaar weet zich toch vroegtijdig verzekerd van inkomsten !!!!

Cynthia 23.04.2009 07:19
Eigenlijk heb je wel gelijk hoor, zo had ik er nog nooit over nagedacht... ik betaal altijd maar braaf wat ze vragen (net als iedereen blijkbaar).
Zeker als je al een aanbetaling doet, dan slaan reserveringskosten natuurlijk helemaal nergens op.

Of er meer geboekt wordt als er korting gegeven wordt, dat betwijfel ik. Als ik verzekerd wil zijn van een plaatsje ergens, dan reserveer ik toch hoor, met of zonder korting of toeslag. Op het totaalbedrag van een vakantie voel je dat niet eens, die paar euro meer of minder.
Maar ik ben het wel met je eens dat het eigenlijk niet netjes is. Er is alleen zo weinig aan te doen he....
Heb je dit al voorgelegd aan de camping waar het nu om gaat? Ben wel benieuwd naar hun reactie eigenlijk.

asterix 23.04.2009 09:34
cynthia verwoord het nog eens. De kosten zijn om er van verzekerd te zijn een plek te hebben. Je kunt ook op de bonnefooi gaan... je zult de campings de kost moeten geven waarbij gereserveerd wordt en men niet komt opdagen...zal je anderen hebben afgewimpeld.. en je kunt toch bij aankomst een en ander gewoon voorleggen...