camping kleine wolf

camping kleine wolf (Gesloten voor reacties)

mirjam 11.11.2009 16:03
Hallo,
Wij denken erover om met 2 gezinnen naar deze camping te gaan. Wij hebben 2 kindjes van 5 jaar bij ons. We willen graag weten of er mensen zijn die ons wat meer info kunnen geven. Waar is het leuk om te staan en dat de kids veilig kunnen spelen. Ik las nl. dat er veel met auto's gereden wordt.
Ook heb ik gelezen dat er veel oudere jeugd op deze camping is. Hebben jullie daar overlast van ondervonden of is er streng toezicht. Ik ben hier benieuwd naar omdat we op een andere camping daar slechte ervaringen mee hebben(sanitairgebouw proberen af te branden en als je daar wat van zei dan zouden ze je te grazen nemen, heel gezellig).
Dus graag wat informatie over de camping en omgeving.
Alvast bedankt.

Geplaatst door: petra 11.11.2009 23:04
wij hebben hier afgelopen zomer gestaan, oudste was 6 de jongste 3 jaar
eigenlijk zijn zover wij hebben kunnen beoordelen alle veldjes wel leuk om te staan, sommige veldjes hebben net wat meer speeltoestellen als een ander veldje, maar bij veel veldjes kunnen ze zo naar het naast gelegen veldje lopen.
oudere jeugd is er wel, maar dan niet op een vervelende manier aanwezig wat wij hebben gezien, er is elke avond bewaking die rondrijdt en ook flink optrad tegen rondhangende kids in tolietgebouwen.