gezellige camping voor zoon van 15 jaar met windsurfen.

gezellige camping voor zoon van 15 jaar met windsurfen. (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: vonne 04.12.2009 17:22
wij gaan komende zomer in nederland op vakantie. nu zijn we op zoek naar een gezellige camping waar ook gewindsurfd kan worden. liefst met water wat niet snel diep wordt omdat onze 15jarige zoon wil leren windsurfen. het liefst in de buurt van leuke plaatsen. we komen zelf uit flevoland dus we zoeken niets in deze provincie.

Geplaatst door: Nicole 04.12.2009 19:46

Geplaatst door: Hester 05.12.2009 13:38
Niet uit eigen ervaring maar ik "liep" er tegen aan op internet en leek mij wel n mooie camping; RCN De Schotsman in Kamperland.
Ook leuke zwembaden:

http://www.nederland-camping.nl/campinginformatie.asp?CampingID=934173

Groetjes Hester

Geplaatst door: bernadette 08.12.2009 19:32
Heel lang geleden hebben wij met hemelvaart op deze camping gestaan.
Ligt aan het Veerse Meer in Zeeland.
Er werd toen volop gesurfd.

http://www.ardoer.com/nl/camping/witte_raaf_camping_de/

Geplaatst door: christine 10.12.2009 21:10
hoi, wij zijn 2 jaar geleden op de Schotsman geweest met onze zoon die toen een beetje kon surfen. Er is een leuke surfschool bij en ook prima verhuur. Het ligt aan het Veerse meer, dit is wel vrij groot en snel diep. Ook wel druk met surfers en als er wind is, heb je meteen goed wind want je ligt aan de kant van de zee. Verder wel leuk wat te doen voor die leeftijdsgroep. Zelf zoeken we nu weer zoiets maar dan aan zee. Denken dan aan camping de Lakens in Bloemendaal. Succes met jullie keuze.

katie 11.01.2010 23:09
In Nunspeet liggen campings aan het Veluwemeer volgens mij bv De Hoge Bijssel.
Water is niet diep daar en het is 1 van de beste surfplekken.

tweeling 18.01.2010 13:04
camping port zelande is erg geschikt voor uw zoon,vlakbij het grevelingenmeer en bij het noordzeestrand.hebben een eigen site.de camping heeft alle gemakken van het park port zelande.maar omdat het toch verder weg ligt van het parc heb je lekker de rust van de camping.

Geplaatst door: Iris 20.03.2010 12:16
Ik (ook 15 jaar) ben vorig jaar met ouders en vriendinnen naar camping cnossen in Leek geweest. De camping ligt aan het leekstermeer. Vanuit de camping worden windsurflessen gegeven. Bovendien zijn er veel leeftijdsgenootjes en er hangt een gezellige sfeer. Je kunt ook de stad Groningen bezoeken.
Succes!