Camping 12-jarige

Camping 12-jarige (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: Jacquelien 11.01.2010 09:50
Hallo,
Wij zijn op zoek naar een leuke camping die ook gericht is op kids van 12 jaar. Het liefst ook per veldje op leeftijd ingedeeld. Wij hebben 1 zoon van 12 die het best moeilijk vindt om in z'n eentje "vriendschappen" te sluiten. Graag met binnen- en buitenzwembad en een leuk animatieprogramma met veel sportactiviteiten. Ook een restaurant en barretje staan op ons verlanglijstje. Provincie maakt ons niet zoveel uit. Komen zelf uit Zeeland, dus dat hebben we wel gezien.
Heb zelf gekeken bij Ackersate, Beerze Bulten en Noetselerberg. Misschien dat iemand hier ervaring mee heeft ?
Graag ook een camping waar niet het grootste deel uit "vaste gasten" bestaat of dat die kampeerplaatsen gescheiden zijn van de toeristiche plaatsen. Mss wat veel eisen...maar je kunt maar duidelijk zijn !

Geplaatst door: Corina 11.01.2010 11:54
Ter Spegelt in Eersel: http://www.terspegelt.nl/
De Paal in Bergeijk: http://www.depaal.nl/
De Leistert in Roggel: http://www.leistert.nl/

Geplaatst door: Jacquelien 11.01.2010 13:35
Hoi Corina, bedankt voor je reactie.
Ter Spegelt leek ons ook heel erg leuk, maar helaas, die zit al vol in onze periode.
De Paal was dacht ik toch meer voor wat jongere kinderen ?
De Leistert heeft nogal wat slechte beoordelingen op Zoover en dan met name over de kampeerplekken.

Mocht je nog iets weten....ik hou me aanbevolen !

Geplaatst door: A&B 12.01.2010 11:15
Wij kamperen altijd met erg veel plezier op camping de Noetselerberg.
Goed zwembad en volop recreatiemogelijkheden.
Ligt aan de bosrand en vooral de jongens kunnen lekker struinen of hutten bouwen in het bos.
Succes met de zoektocht.

Geplaatst door: bibi 13.01.2010 08:35
Hoi, Ik ben zelf op de leisterd geweest en ik vind de kampeerplekken goed.
Wat zou er niet goed zijn dan? Misschien kan ik je verder er mee helpen?
Mijn vriendin gaat voor het 2de jaar er naar toe. Hun kinders leeftijd van 6 tot 14 jaar vinden het geweldig daar.

alie 13.01.2010 19:04
misschien is camping samoza in vierhouten iets voor jullie. Zelf nog geen ervaring mee. Gaan er deze zomer wel naar toe onze kinderen zijn 14 jaar en ouder.

Geplaatst door: Jacquelien 14.01.2010 12:50
Hallo A&B, Bibi en Alie,

Bedankt voor jullie reacties. Camping Samoza ziet er idd ook heel erg leuk uit. Dit brengt mij nog meer aan het twijfelen. De twijfel zit nu nog tussen Ackersate en Noetselerberg. A&B: is er op de Noetselerberg naast het restaurant ook een barretje waar je als volwassene 's avonds nog iets kan drinken ?

Bibi: de negatieve reacties over de Leistert gingen vooral over de kampeerplaatsen die erg onhandig en ongezellig zijn ingedeeld. De plaatsen staan meer achter elkaar ipv naast elkaar en soms ben je zelf ingesloten ??!!

Heb nu een optie tot het weekend voor Ackersate, maar hoor graag nog die info van jou A&B. Denk ook nog zeker na over Samoza.

Geplaatst door: A&B 16.01.2010 13:26
Er is inderdaad een bar op de camping aanwezig.
Het zit aan de zijkant het restaurant(vanaf de voorkant gezien achter) waar je overigens ook heerlijk kunt eten.
Je kunt hier sávonds ook nog lang buiten op het terras zitten!
Wij vinden dit een super locatie en dit komt vooral door de gemoedelijkheid, netheid en de vele mogelijkheden om de natuur in tegaan.
Winkels zijn volop in Nijverdal te vinden en vlak bij de camping zit een uitstekende bakker.
Succes met de zoektochtr en laar je weten wat het geworden is?

Geplaatst door: A&B 16.01.2010 13:27
OP Samozazit je tussen de huisjes met veel vaste bewoners, wij vinden dit niet gezellig.

Geplaatst door: Jacquelien 21.01.2010 13:01
Hoi A&B

Het is toch Ackersate geworden. Ik moest die vrijdag definitief beslissen en had toen jouw reactie over de aanwezigheid van een bar nog niet gezien natuurlijk. Niet dat dat nu de doorslag geeft, maar voor die kids is er zowel op Noetselerberg als Ackersate genoeg te doen en kijk dan toch ook een beetje naar mezelf. Mss volgend jaar Noetselerberg dan.
Nee, ik hou er ook niet van om tussen de vaste gasten te zitten. Heb dat vorig jaar gehad en was echt niet leuk. Dat was voor ons een reden om daar dit jaar niet meer naartoe te gaan, hoewel de camping zelf echt heel leuk was.
Jij ook alweer geboekt dan voor Noetselerberg ? Nog bedankt voor je info !

Geplaatst door: jo 26.05.2010 11:52
Wij vonden het geen leuke camping, zwembad vies en supergladde tegels, niet erg veilig.
Heel veel vaste gasten waardoor je het idee hebt dat je bij hun te gast bent in plaats van bij de campingeigenaar.
Wij stonden vlak bij het nieuwe toiletgebouw en de huisjes waardoor de gehele dag en nacht overlast van vertrekkenden en aankomende autos en een constant klappende slagboom.
Postitief, schoon toiletgebouw met alle voorzieningen, hele mooie omgeving.

Geplaatst door: rinus 30.08.2010 15:14

rinus 30.08.2010 15:15