camping waar onze hond kan zwemmen

camping waar onze hond kan zwemmen (Gesloten voor reacties)

maya 31.01.2010 19:57
Dit jaar willen wij in Nederland op vakantie. Normaal gesproken gaan we altijd naar Frankrijk en weet ik na jaren wel waar onze hond kan en mag zwemmen maar in mijn eigen land ben ik daar eigenlijk niet zo bekend mee.
Nu is mijn vraag: Wie weet een camping aan een riviertje of meertje waar de hond ook mag zwemmen? En wij eigenlijk ook omdat we toch niet bij het zwembad kunnen liggen met onze trouwe vriendin.

Irene 01.02.2010 19:43
Het eerste wat in me opkomt is om eens te zoeken in Friesland. Zoveel water, daar moet wel een camping liggen aan het water.
Of aan het Veerse meer.

anke 02.02.2010 06:07
Op Texel (strand noord bij de vuurtoren) mag de hond gehele jaar los op het strand mits geen overlast. Er zijn genoeg campings rondrom de Cocksdorp van groot naar heel klein.

Geplaatst door: kees 07.02.2010 13:10
Tussen Domburg en Oostkapelle is een 2km lang hondenstrand, waar je hond gewoon los mag lopen en kan zwemmen. In deze omgeving zijn verschillende campings, o.a. ook mini-campings. Zelf hebben wij op minicamping de Westerhoeve gekampeerd, wat heel goed bevallen is. Het is ongeveer 'n half uurtje lopen eer je bij de zee bent, dus dan is de hond ook al goed uitgelaten.(20 min. langs 'n weggetje,10 min. door 't bos en duinen, hier moet de hond natuurlijk wel even vast)

Ineke 09.02.2010 11:49
Een heel andere kant op:http://www.campingdehavixhorst.nl/
Kleine landelijke camping enige nadeel ligt langs de A28, maar als je achteraan staat heb je er niet zoveel last van, de overlast ligt ook aan de windrichting.

Geplaatst door: tweeling 09.02.2010 12:46
camping port zelande,mag je hond mee naar toe,heb een heel stuk bos en het grevelingenmeer waar hij kan zwemmen

Geplaatst door: Ellen 11.02.2010 15:44
Goede en mooie camping is camping Groede in Groede, deze ligt in zeeuwsvlaanderen
en aan het strand. De hond mag het hele jaar door op het strand en in de zee. Camping heeft ook speciaal een hondendouche! Wandelen kan in de duinen of het natuurgebied. Het is wel een grote camping maar als je een klein veldje uitkiest dan heb je er geen erg in. Voor ons met 2 labradors een ideale plek. Kijk eens op de website of ga een keer kijken! Succes

Irene 11.02.2010 21:54
In Groede is idd fijn. Ik wist niet dat de hond daar het hele jaar mee het strand op mag, super!
Het achterste veldje bij het strand is fijn. Werd ons met de hond aangeboden, dan loop je zo de camping af om hem uit te laten.
Is een erg fijne hondendouche!