Camping voor kinderen, 7,11,13 jaar

Camping voor kinderen, 7,11,13 jaar (Gesloten voor reacties)

Marja 19.02.2010 15:39
Hallo, Wij zijn op zoek naar een camping in Nederland of Duitsland, die leuk is voor verschillende leeftijden. We hebben al veel leuke campings gehad in Nederland. Zoek nu eigenlijk iets in Noord-Holland of Limburg.
Graag hoor ik jullie reactie. Groetjes Marja

Nancy 24.02.2010 15:28
Misschien is Camping de Achterste Hoef in Bladel (Noord-Brabant) wel iets voor jullie. Heeft een leuk binnenzwembad, een buitenzwembad (aangelegde zwemvijver). Ook het animatieteam is vrolijk en enthousiast.

Is al weer enkele jaren geleden dat onze kinderen die leeftijd hadden maar zij hebben zich toch ook zeer goed vermaakt op Camping de Watermolen in Landgraaf.
Niet al te grote camping, leuk kinderzwembad buiten en het animatieteam is constant bezig leuke dingen te organiseren.

Grote camping maar ook voor alle leeftijden een feest is De Leistert in Roggel.
Daar is van alles wat te beleven. Vooral een mooi subtropisch zwembad en groot buitenbad met glijbaan. Megagrote speeltuin.
Wij hebben hier 3x een vakantie doorgebracht en de kinderen spreken er nog steeds over dat ze het daar zo naar hun zin hadden.

Succes met de zoektocht en eigenlijk ben ik best wel benieuwd wat uiteindelijk je bestemming gaat worden

Marja 05.03.2010 14:28
Bedankt Nancy voor je tip.
We hebben van de week (net voor ik jouw berichtje las) de meivakantie geboekt bij de Achterste Hoef. Toevallig dat jij deze ook noemt. Vorige week zijn wij ook "toevallig" bij de Leistert gaan kijken voor de zomervakantie. Deze sprak ons echter niet zo aan. Nu zat het weer ('t stormde)ook niet mee, maar hier waren wel heel veel vaste plaatsen, niets mis mee, maar het zag er allemaal niet uitnodigend uit, terwijl er wel heel veel faciliteiten waren. We zoeken dus nog steeds iets voor de zomervakantie. Groetjes Marja

Geplaatst door: Nancy 05.03.2010 20:19
Hallo Marja,

Inderdaad toevallig van Achterste Hoef en De Leistert.

Achterste Hoef is een prima keuze lijkt me.
Wie weet, misschien wil je nadat je de meivakantie daar hebt doorgebracht
wel boeken voor de zomer. Maar beetje kort dag daarvoor misschien.

Was in mijn vorige berichtje 1 camping vergeten te vernoemen.
Ligt in Limburg en heet Het Leukermeer.

Hebben hier zelf niet gestaan, zijn er wel een paar weken geleden gaan kijken
of het iets voor onze kinderen was.
Nee dus. Leeftijd van mijn kinderen is 16 en het leek erop dat het daar niet
echt geschikt voor was.

Wat wel opvalt, veel campings zitten al vol of bijna vol
en dat is opvallend vroeg in het jaar.

Succes met zoeken
en voor nu een fijn weekend