Mooi strand

Mooi strand (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: Maureen 21.06.2010 13:42
Hallo allemaal,
Ik heb geen vraag over een camping in Nederland, maar wil graag weten welk strand in Nederland erg mooi is. Wij gaan elke zomer naar Zuid-Frankrijk op vakantie en hebben dan uiteraard al 3 weken mooi weer, maar wij vinden het ook leuk als we thuis zijn om een keer een dagje naar het strand te gaan. Alleen vraag ik mij af wat mooiste strand is en het fijnst is? Wij zijn wel een keer naar Scheveningen en Zandvoort geweest, maar vonden het daar met mooi weer gigantisch druk. Misschien weten jullie nog wel een ander mooi strand waar het ook erg leuk en gezellig is en waar je ook makkelijk met de auto kunt komen? Of is het toch echt alleen Zandvoort en Scheveningen? Wij komen uit de buurt van Arnhem, dus het moet vanuit Arnhem wel goed te rijden zijn.
Mvg,
Maureen

Geplaatst door: Tim 22.06.2010 10:57
Wij gaan vaak naar Callantsoog. Ligt in de kop van noord holland en is een klein maar gezellig plaatsje. Het heeft een mooi en ruim strand waar het een stuk minder druk is als Scheveningen.

Groet Tim

Geplaatst door: Ineke 22.06.2010 15:38
Wij gaan de laatste jaren altijd naar Katwijk aan zee. Grote parkeerplaatsen erbij waar je in ieder geval op zondag gratis mag parkeren. Het is makkelijk bereikbaar en het is een prachtig strand. Het is er niet rustig, maar ook absoluut niet zoals Scheveningen en Zandvoort, er is in Katwijk aan zee een gezellige drukte. Wij vinden het ideaal!

Irene 22.06.2010 17:54
Het mooiste strand blijft toch dat bij Zoutelande. Loop je iets westwaarts, dan heb je al vlug genoeg plaats en een soort van rust.
Strand bij Groede vond ik ook mooi.

Ed en Anita 22.06.2010 18:27
Strand bij Domburg en Groede

Geplaatst door: Ria 22.06.2010 20:49
Strand bij Zoutelande inderdaad erg mooi en leuk plaatsje, alleen toch wat verder rijden dan bijvoorbeeld Katwijk aan zee. Katwijk aan zee is heel makkelijk te bereiken en daar is ook een prachtig strand!

Geplaatst door: Patricia 24.06.2010 10:09
Een dagje naar het strand adviseer ik Wijk aan Zee.
Lekker relaxed en niet de drukte van Zandvoort en Scheveningen.
Je kunt ook richting Bergen of Egmond, maar daar tref je dezelfde drukte aan als in Zandvoort.

Geplaatst door: tineke 28.06.2010 07:19
Een heel mooie en handige website met foto's en informatie over de stranden:

http://www.onbeach.com/beach/europe/netherlands

Bijvoorbeeld de stranden in Noord-Holland (als je inzoomt, kan je beter zien en op de blauwe markers klikken):

http://www.onbeach.com/beach/netherlands/provincie-noord-holland

Geplaatst door: Elma 30.08.2010 14:37
Hargen aan zee,noord holland.Ook met groot parkeerterein.

Geplaatst door: bernadette 02.09.2010 19:24
Strand bij Ter Heijde of Monster.
Ligt ten zuiden van Scheveningen.

Geplaatst door: wilma 20.09.2010 08:49
het strand van Cadzand-bad is erg mooi en leuk voor kinderen omdat ze daar haaietanden kunnen zoeken.

Geplaatst door: jetje 13.10.2010 15:33
In Castricum. Er is een grote parkeerplaats bij het strand altijd plek. Ook zijn er diverse strandtenten.

Geplaatst door: bleur 26.10.2010 14:22
Groede en dishoek is een aanrader. Ook de kop van schouwen is erg leuk met heerlijke bossen aan de andere kant van de duinen. Je kan langs alle Zeeuwse kusten heerlijk fietsen en gezellige badplaatsen bezoeken.