camping noetselerberg

camping noetselerberg (Gesloten voor reacties)

ingrid 20.09.2010 10:17
ik weet het de vakantie is net voorbij maar er zijn helaas al zoveel campings vol dat wij nu al willen boeken voor 2011
mijn vraag is wie heeft er meer info over camping Noetselerberg,heb wel al de campingmeningen gelezen deze zijn overigens erg positief maar ben beneuwd hoeveel jeugd er ongeveer in de leeftijdscatogorie rondloopt van 12 á 13 jaar of is het toch meer iets voor de jongere kinderen?
en wie weet of de plaatsen ruim zijn op veld Groenland

wij zijn nu op diverse campings geweest waar mijn dochter van nu 8 zich overal prima vermaakt maar mijn zoon nu 12 er toch altijd een beetje bijhangt nu diverse campings weer gezien op internet waar wij wel willen kamperen maar blijkt toch dat we terug vallen op campings die toch meer voor onze dochter zijn
wij houden niet van campings waar de jeugd tot s'avonds laat nog voor overlast zorgt,dus hopen eigenlijk dat de Noetselerberg ook wat voor onze zoon is

alvast bedankt

Geplaatst door: Jelzie 20.09.2010 11:03
Hoi Ingrid,

wij hebben 2 jaar geleden op de Noetselerberg gestaan.
One zoon was toen 10 jaar.
Er word vanalles georganiseerd zoals voetbaltoernooitjes, het zwembad was er ook leuk.
Ik denk zelf dat een jongen van 12 zich daar nog wel kan vermaken maar veel ouder niet.
Bij ons op het veld lagen er toen zelfs mensen die kinderen bij hadden van boven 15, kwamen er al jaren en de kinderen gingen daar `s avonds naar soort van disco of weet ik wat het was.

Het is in ieder geval een hele rustige camping, toen wij voor de 1e x in 2 weken buiten konden zitten en `s avonds buiten met de buren een borreltje zaten te drinken en zaten te kletsen kwam de nachtwacht al langs dat we rustiger moesten zijn omdat het zo gehorig was, dus de rust word goed in de gaten gehouden.

Nancy 20.09.2010 17:13
Misschien dat camping De Watertoren in Landgraaf dan iets voor jullie is.

Het is een ruime camping en er wordt ontzettend veel voor de kleintjes georganiseerd maar de groteren worden zeker niet vergeten.

Wijzelf hebben een aantal jaren geleden op deze camping gestaan. Destijds waren er veel kinderen jong en wat ouder (t/m jaar of 15)

Geplaatst door: ingrid 21.09.2010 16:05
@ Jelzie,dank je wel voor je reactie netjes dat er een nachtwacht rondloopt dus van overlast zal geen sprake zijn en wat de leeftijd van mijn zoon betreft denk dat we gewoon een beetje geluk moeten hebben dat er toch een aantal kinderen zijn die ongeveer dezelfde leeftijd hebben
zou je me nog kunnen vertellen of het binnenzwembad van normale grootte is op de foto's ziet het er altjd goed uit maar vaak valt het qua grootte toch tegen

@Nancy ook bedankt voor je reactie zag dat camping de watertoren geen binnenzwembad heeft dat valt bij ons dan al gelijk af het goede weer in nederland laat nog wel eens te wensen over vandaar dat we zo ie zo een camping met binnenzwembad zoeken

gr Ingrid

Jelzie 21.09.2010 21:37
Het zwembad is niet supergroot maar ik vind het op de foto toch wel een reeel beeld. Kinderen kunnen zich er goed vermaken.
Het is een gemoedelijke camping, de winkel is helemaal niks, het hoognodige zoals koffie/thee/boter en brood hebben ze. Maar op amper 5 km ligt Nijverdal en daar zitten verschillende grote supermarkten.

Ik weet niet wanneer jullie vakantie hebben, wij waren 2 jaar geleden de laatste week van juli en de 1e 2 weken van augustus, maar de 2e week werd het al minder druk en de 3e week, was het amper halfvol.
Was er zelfs een veld met 1 vouwwagen.
Volgens de receptioniste kwam dit toen dat het noorden destijds al naar school ging en hun veel gasten hebben uit het noorden.

Sanitair is prima in orde.

Geplaatst door: ingrid 22.09.2010 11:58
@ Jelzie

wij hebben inmiddels een optie genomen op het veld groenveld nr 2
wij gaan met vakantie in de periode van 16 juli t/m 6 augustus gaan er dan ook vanuit dat het de eerste week nog vrij rustig is en de 2 weken daarna zal het ongetwijfeld wel vol zitten dit ook omdat dan alle scholen (als ik het goed heb)valantie hebben

en wat het winkeltje betreft als er s'ochtends maar verse broodjes zijn ben ik al tevreden

Jelzie 22.09.2010 16:45
Ja hoor brood kan je wel kopen.
Denk dat je kinderen het er wel prima naar hun zin gaan krijgen.
Goeie keus.

Geplaatst door: daphne 23.09.2010 09:59
Ingrid, met je zoon komt het echt wel goed hoor. Ik heb zelf 2 zonen (nu 16 en 21 jaar) en toen ze 12 waren zaten ze net in zo'n tussenleeftijd dat ze nergens bijhoorden, of zich nergens thuisvoelden. En leeftijdsgenoten op de camping is geen garantie dat ze zich dan wel gaan aansluiten. Maar met wat hulp van de ouders wil het meestal nog wel lukken. Succes.

Ps: is het echt zo erg dat alle campings in Nederland in het hoogseizoen al vol zitten, of zit je in een huuraccomodatie?

ingrid 23.09.2010 11:13
hoi Daphne,

we gaan er maar het beste van maken meestal ben ik wel degene die 'm toch een beetje probeert te sturen afgelopen vakantie op een veld gestaan waar de gemiddelde leeftijd zo ongeveer 3 jaar was dan valt er weinig te sturen he en dat kleine grut vind het geweldig om met hem een balltje te trappen maar hij voelde zich toch niet op zijn gemak hij gaat dan wel richting voetbalveld enzo maar ook daar was de gemiddelde leeftijd toch wel rond de 10 jaar hij voetbalt dan wel gewoon mee hoor maar je merkt toch dat ie het niet naar zijn zin heeft en ik zeg altijd maar je hebt maar 1 vriendje nodig dan is het goed.

wij hebben zelf een toercaravan en merken toch dat er een aantal campings zijn waar wij eventueel graag naar toe wilde w.o. de kleine wolf,de Pekelinge en Marveld etc. op een enkel plaatsje na(waar wij niet willen staan)vol zijn in onze periode dus we willen niet te lang wachten met boeken wij zelf hebben toch altijd wel de voorkeur om een beetje centraal te staan en niet te achteraf

hadden jullie op de Noetselerberg een huuraccomodatie of stonden jullie op een veld ?

Geplaatst door: daphne 23.09.2010 13:15
Hoi, wij hebben nog nooit op de Noetselerberg gestaan. Wij zitten inmiddels in de luxepositie dat de kinderen alleen nog maar in de zomervakantie meegaan en dan gaan we naar het buitenland.

In Nederland genieten we tegenwoordig met ons tweetjes en dan gaan we meestal weekendjes naar mini-campings die bij de VEKABO zijn aangesloten.

Campings die wij met onze jongens hebben bezocht toen ze in die moeilijke leeftijd zaten: Ter Spegelt in Eersel, De Katjeskelder in Oosterhout, De Schatberg in Sevenum, De Roompot Kamperland, Duinrell Wassenaar, Gulperberg in Gulpen, Slagharen bij het attractiepark, Riviera Parc te Biddinghuizen