Arnhem

Arnhem (Gesloten voor reacties)

Bonasera 25.11.2010 18:56
Als Belg wil ik een bezoek brengen aan deze stad.
Oorlogsverleden,Market Garden enz staan op het verlanglijstje.
Ik zoek.
Een hotelletje betaalbaar,auto kwijt kunnen enz.
Wie heeft ervaring en tips.
Dank bij voorbaat.

Geplaatst door: Monique 26.11.2010 13:36
Ik woon in Arnhem en als je een hotelletje in Arnhem wilt, dan kan je kijken naar het Rijnhotel en naar Hotel Haarhuis. Beiden in de stad en toegang tot het openbaar vervoer. Uitstapjes dichtbij. We hebben ook een openluchtmuseum, die erg bekend staat. Verder zit de binnenstad vol restaurantjes in verschillende prijsklasse, die je op de Korenmarkt vindt. Als je bij de VVV een stadswandeling vraagt, dan kom ook langs hele leuke historische feiten in de stad, die je anders nooit zou vinden. Suc6 en veel plezier

Irene 27.11.2010 23:45
Hey Bonasera,
Voor jou als echte kampeerder kan ik niet nalaten je even op een fijne camping te wijzen. Namelijk camping Warnsborn, pal aan de stad gelegen. Geen hotel, ik weet het. Wel je auto kwijt kunnen en de bus voor de deur. Is slechts een paar km naar hartje stad. Heen loop je makkelijk bergafwaarts, terug dus klimmen. Mooi aan bosrand gelegen en restaurant Trix is prima en op loopafstand.
http://www.nederland-camping.nl/campinginformatie.asp?CampingID=490077

Geplaatst door: katie 28.11.2010 23:01
Kijk eens op weekendjeweg.nl. Dan krijg je leuke aanbiedingen.

Geplaatst door: Bonasera 29.11.2010 17:56
Dank voor de reactie's.
Is maar voor 2011 in de meimaand.
Denk dat wij toch voor een hotelletje gaan,mijn vrouw moet in de watten gelegd worden.
Op een camping moet ze weer werken.psssss is nog een verrassing,ze weet nog van niks.
Groetjes.

Irene 29.11.2010 22:27
Klinkt goed ;-)
Alvast veel plezier!(al ver tevoren)

Geplaatst door: katie 29.11.2010 22:54
Heerlijk zo'n weekendje weg, wij gaan binnenkort naar Gent. Voor de 4de keer!!
Op weekendjeweg staan een heleboel leuke hotels in Arnhem, ook met een spa erbij en zo.

Bonasera 30.11.2010 18:23
Liever een glas Champagne of wijn erbij Katie!!!
Is maar een grapje hoor.

Geplaatst door: Carolien 15.01.2011 16:38
Hallo Bonasera, (ken je van het Frankrijkforum!)hotel Molendal ligt op 5 minuten lopen van het Centrum en niet ver van allerlei leuke uitstapjes zoals het Open Luchtmuseum, Kroller Muller en natuurlijk het Airborne Museum in Oosterbeek.
http://www.booking.com/hotel/nl/hotelmolendalarnhem.nl.html?aid=311093;label=hotel-11167-nl-JzWgrFod3p6Q3Ay1*YmrAgS3724142034;ws=&gclid=CPTeuq3EvKYCFUWHDgoddx89Hg
Hopenlijk werkt de link, anders even googelen! Veel plezier!

Carolien 15.01.2011 16:40
Sorry, niet goed gekeken naar parkeergelegenheid! Dat is daar nl. NIET goed geregeld! Er is wel een parkeergarage in de buurt maar dan zou je dat even na moeten vragen bij het hotel. Hotelletje is echt leuk!

Geplaatst door: frans 26.02.2011 17:01