camping die open is in maart

camping die open is in maart (Gesloten voor reacties)

andy 30.01.2011 11:54
Hallo,

Wij zijn op zoek naar een camping die open is in de krokusvakantie België
(5-13 maart) in Zeeland,Noord- Brabant.
Liefst met binnenzwembad, indoorspeelplein (slecht weer),kindersanitair en indien mogelijk speeltoestellen op het veldje.
Wij hebben 2 kinderen 5 en 2 jaar.
De meeste campings zijn maar open vanaf 1 april.
Wie kan ons helpen.
Alvast bedankt.

Geplaatst door: katie 30.01.2011 23:29
Camping Hengelhoef is het hele jaar open maar die is in Belgie, die heeft een heel mooi overdekt zwembad en ook een soort overdekte plaza. Wij hebben er vorige kerst een mobilhome gehuurd en erg genoten.

Andy 01.02.2011 08:50
Al een paar keer in Hengelhoef geweest, wij komen zelf uit België maar wanneer je de comentaren op zoover.nl leest van de laatste 2 jaar is camping en indoorzwembad veel van zijn kwaliteit aan het verliezen vandaar we op zoek zijn naar een andere lokatie.

Geplaatst door: daphne 01.02.2011 13:30
Vakantiepark Dierenbos (voorheen camping Vinkeloord)is het hele jaar open en heeft een overdekt subtropisch zwembad en alle andere voorzieningen. Tis niet Zeeland (N-Br) maar wel heel dicht in de buurt.

http://www.libemavakantieparken.nl/vakantiepark_dierenbos

Geplaatst door: daphne 01.02.2011 13:58
aanvulling: niet alleen in België is het in die periode vakantie. Ook in het zuiden van Nederland, in Brabant en Limburg is het vakantie en volop carnaval.

Vakantiepark Dierenbos schijnt nu beter te zijn nu ze onder de vlag van Libema vallen. Toen het nog Vinkeloord was, was de camping geen aanrader.

Geplaatst door: katie 01.02.2011 19:46
Andy, de camping zelf was inderdaad niet veel aan, wij zaten in een mobilhome en het was erg glad buiten want er lag sneeuw en ijs. Maar we hebben een super leuke tijd gehad want het zwembad was wel heel mooi. Ik kon zelf lekker buiten zwemmen,dat vind ik heerlijk in de winter en de jongelui vonden de wildwaterbaan te gek, en die ware toen toch 16, 18 en 20!!! Ik moet zeggen dat ik de kampeerweide niet heb gezien, alleen vanuit de verte. Ik denk zelf dat iedere camping in de wintermaanden buiten nogal naargeestig is.

Geplaatst door: els 02.02.2011 12:12
andy,camping kijkduin bij den haag is open,geen zeeland maar wel de kust. mooi zwembad schoon sanitair.(roompot)

Geplaatst door: Andy 02.02.2011 12:31
Bedankt voor de reacties, zijn er nog anderen die kamperen in de week van 5-13 maart.

Geplaatst door: daphne 02.02.2011 12:32
Het gaat voor Andy om het plaatsje Zeeland, niet om de provincie ;)

daphne 02.02.2011 12:34
Andy, wij kamperen ook altijd in de carnavalsvakantie, dus dit jaar ook. We weten alleen nog niet waar. Maar waarschijnlijk Klein Vink in Arcen (Limburg) Ook met een overdekt zwembad en de prachtige Thermen.
Er zijn daar ook voldoende speelgelegenheden (ook overdekt)

Andy 02.02.2011 12:52
ik denk dat we dus het beste uitkijken naar een camping in nederland, daar hebben we nog de meeste kans om medekampeerders tegen te komen.
Jammer genoeg zijn de grootste deel van de campings maar open op 1 april.

Geplaatst door: daphne 02.02.2011 15:55
Andy, kijk eens naar dit topic. Hier heb ik een lijst geplaatst van campings die het hele jaar open zijn en allen met overdekt zwembad. Daar zijn vast nog meer kampeerders in de krokusvakantie.

http://www.nederland-camping.nl/forum/topic.asp?ID=588&p=2

Geplaatst door: Andy 15.02.2011 17:37
Klein Vink in Arcen ziet er wel ok uit. Ik ben wel verrast dat er nog maar zo weinig campings open zijn in maart.

Geplaatst door: bernadette 19.02.2011 17:25
Dit is wat ik ben tegengekomen op http://www.eurocampings.net.nl

Zeeland
Camping Den Inkel Kruiningen
Molecaten Park Napoleon Hoeve Breskens
Camping Strandpark De Zeeuwse Kust Renesse
Camping Roompot Beach Resort Kamperland
Camping Hof Domburg Domburg
Camping Pannenschuur Nieuwvliet Bad

Noord Brabant
Camping De Hertenwei Lage Mierde

Geplaatst door: Andy 09.03.2011 20:51
We zijn net terug van 5 dagen Hengelhoef. Het was reeds een 4 tal jaar geleden dat we er nog geweest waren en wij hadden een beetje schrik van de negatieve reacties op zoover.nl. Maar het is zeer goed meegevallen. Camping is nog altijd hetzelfde, enige minpuntje is het sanitair er dringen zich een paar herstellingen op maar niets om u druk over te maken, er zijn wel in de afgelopen jaren veel stacaravans bijgekomen. Wat het subtropisch zwembad betreft is het in die jaren er niet op achteruitgegaan. Dus we zijn blij dat we er 5 dagen op uit zijn geweest met de caravan onder een stralende zon. Op naar het volgende weekend (Pasen).