school project

school project (Gesloten voor reacties)

Dick 08.03.2011 14:47
hallo,
wij zijn een groep vwo 5 studenten, en wij zijn bezig met een school project waarbij wij producten moeten bedenken. Wij hebben een service bedacht die de voortent opzet en de caravan voor u neerzet, dit omdat het altijd een heel gedoe is, en omdat het vaak ruzies veroorzaakt. Dit is natuurlijk niet de bedoeling in een vakantie, daarom willen wij u dit gedoe, tegen een vergoeding, uit handen nemen. Het bedrag komt ongeveer rond de 39 euro te liggen.
Wij zijn benieuwd naar uw mening over onze dienst.

Irene 08.03.2011 17:41
Leuke dienst!
De 1e keer dat wij op pad gingen met caravan en 4 voortenten, gingen mensen op de camping er eens lekker voor zitten ;-) En jawel, zo'n voortent kán een echte crisis in je huwelijk veroorzaken.
Jullie idee is leuk, maar hoe denk je over jullie vervoer? (ga je ook naar Pieterburen en naar Het puntje van zuid-Limburg?)Hoe zit het met evt. verzekering? Stel dat je net een opzetstok tegen de caravan aan laat stoten, of iets anders beschadigt? Of je doet dit niet, maar krijgt toch het verwijt dat.....
Staan jullie ergens klaar als iemand arriveert, of reizen jullie mee?
Hebben jullie ervaring met allerlei types tenten en voortenten? Hier zit flink verschil in!
Jullie prijsopbouw ken ik niet, daar heb ik nog teveel vragen voor.
Nogmaals: een sympathiek idee, maar ook een met , voor mij, nog veel vragen.

petra 08.03.2011 22:45
een heel opmerkelijk idee
wat irene al schrijft/ aangeeft heel veel nieuwe vragen die wss nog meer antwoorden oproepen

in nederland zie je heel vaak wisseldag zaterdag, hoeveel mensen wil je dan op 1 zaterdag gaan bedienen met deze service

persoonlijk zou ik echt niet gaan wachten tot iemand eens komt om mijn boeltje op te zetten, met wat pech zit ik savonds om 19u nog niet in of bij mn voortent door bijv drukte file oid

m.i. zijn de kampeerders met wat meer ervaring, mensen die heel goed in staat zijn hun eigen boeltje op te zetten
dan zou het eenservice zijn voor bijv mensen die beperkter zijn in hun handelen, of mensen die voor het eerst gaan
denk dat de doelgroep erg beperkt is

succes iig

Geplaatst door: daphne 09.03.2011 13:40
Leuk dat jullie zo out of the box denken. Maar ik ben het wel eens met de vorige schrijvers, er zitten veel haken en ogen aan.
Kampeerders zijn kampeerders omdat ze graag de vrijheid willen hebben. Daarom worden caravans van alle gemakken voorzien om zo veel mogelijk zelf te kunnen doen. Caravan op z'n plaats zetten? Daar zijn movers voor. Voortenten zijn er in vele soorten en maten, van makkelijke opzetters tot een enkele "legpuzzel". En die zet een caravanner toch het liefst zelf op, zonder hulp van toegesnelde vriendelijke en behulpzame buren.

Misschien kun je het in een andere hoek zoeken. Bv: dierenopvang op de camping. Vele hondenbezitters nemen hun hond mee op vakantie. Je houdt er altijd rekening mee, maar soms wil je een uitstapje maken waarbij een hond niet welkom is. Dan zou het fijn zijn als er op de camping een goede opvang is, waar de hond in de schaduw kan liggen, wordt uitgelaten en verzorgd.

Irene 09.03.2011 20:41
Als jullie deze vraag op camping-frankrijk plaatsen, komt er vast nog veel meer respons. Wel even aangeven dat het om een dienst in Nl gaat ;-)

katie 14.03.2011 00:42
Wij huren altijd iets dus aan deze dienst hebben we niets. Maar zo'n dienst die een dag voor je hond zorgt lijkt me super. Je wilt toch weleens een dag zonder je hond op pad en dan is het heel fijn als er iemand je hond uitlaat en hem een beetje in de gaten houdt. Ik denk dat je met die dienst meer kans maakt.

lisa 27.03.2011 03:07
Wij waren vandaag op bezoek bij studerende zoon en die had dus zeker 15 lege kratten staan, hij heeft dus geen auto en toen bedacht ik dat een krattenophaalservice een heel goed idee zou zijn. Je koopt een oude auto en haalt kratten op en rekent bv 2 euro per krat. Bij 100 kratten per week verdien je al 200 euro, een riante bijverdienste voor een student. Dit is volgens mij een gat in de markt, daarnaast zitten studenten met grote hoeveelheden lege flessen,papier en ander afval. Een service die dit oplost is zeker nodig in studentensteden.