Camping dichtbij zee

Camping dichtbij zee (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: Esther 12.03.2013 16:19
Ik wil graag met de caravan gaan kamperen. Ik zoek een camping dichtbij zee (liefst direct aan zee en anders max 10km van zee) met goed sanitair. Verder heb ik niet veel nodig. Mijn kinderen van 19, 21 en 25 willen eventueel wel een keer langskomen met aanhang en ook misschien wel een paar dagen blijven. Het is misschien dan leuk als er een barretje op de camping is of de camping op loopafstand van een plaatsje/boulevard ligt.
Ik wil in de periode 20 juli - 3 augustus 1 of 2 weken gaan.

Geplaatst door: ® Tineke 13.03.2013 10:25
Camping Duinhorst bij Wassenaar/Den Haag/Scheveningen:
http://www.nederland-camping.nl/camping/Wassenaar/Duinhorst/

Geplaatst door: caravaner 14.03.2013 12:07
Ben er zelf niet geweest maar zijn de kennemerduincampings niet iets voor je?

Geplaatst door: Manon 21.03.2013 23:40
wij waren vorig jaar op Strandcamping Groede in Zeeland. Nog nooit zulk mooi sanitair gezien!! En heerlijk dicht bij het strand. Het is wel een erg grote camping.
Vraag absoluut om een plek vooraan op de camping, dus het dichtst bij het strand. Die velden zijn veel mooier en beschut en bieden privacy (achteraan is het erg kaal en vol)en het scheelt een behoorlijk eind lopen.
Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, diverse prima eetgelegenheden in de buurt en op de camping en in Breskens is het uitstekend boodschappen doen of een lekker visje happen bij de haven. Wij hebben er een leuke tijd gehad!!

Geplaatst door: tukker 22.03.2013 23:07
Camping Corfwater in Petten ligt bijna aan het strand. Uitstekend sanitair

Geplaatst door: Roelien 14.04.2013 21:25
Rekreatiecentrum De Nollen in Callentsoog. Dat is ons altijd goed bevallen. Lekker dicht bij de zee en een heel gezellig dorpje.